2015年2月23日 星期一

冬記糧油(新春版)


記得老爸年青時在糧油店做的....他一個人可以扥兩大包麻包袋米上樓的.. 而在退休之前也曾開過一間小小的糧油雜貨..記得佢成日放到好亂.. 好似我咁.. 有位便放.. 但人家要買野..一定會好快拿到給客人的.. 不過百佳連小小位置都唔會放過..開正對面.. 生意又點會有得做呢..

自認識blog 友小屋才知道原來用re-ment 都可以砌到糧油店.. 見過她的作品好鐘意..一直都好想好想砌一個....不過為了不想太相似, 有好多野都不放入去....所以集中入多啲米做主力..


















祝大家羊年豐衣足食




6 則留言:

  1. 这个场景太棒啦!!细节很丰富!!

    回覆刪除
  2. 快d再砌個强化辦,唔洗理我個果,我自己鍾意你呢個。因為真實度高好多,擺位好似真舖,我好鍾意你的亂,好自然。仲有我好like你每次都花心思去用咩食玩。真系好正。我覺得你砌舊香港真系好勁,每次都砌出感覺和味度

    回覆刪除
    回覆
    1. 小屋. 好開心得到你覺得我呢碗飯香... haha..這是我的榮幸..如果叫我放得整齊反而有難度.有時我覺得整齊.但別人眼中都糸亂..可能成長時代不同.. 比較認識舊香港的味度掛... ^^

      刪除
  3. 好似,好有特色的小店,很喜歡!讚!

    回覆刪除