2015年2月9日 星期一

上年黃金海岸過生日




上年生日去咗黃金海岸酒店.. 住了一晚, 連午餐 $1088 , 另加DINNER BUFFET 8XX


送一個SEA FOOD 頭盆, 半分龍蝦


好多唔同的海鮮

好新鮮





 BBQ 個邊好多野食.... ...



即燒乳豬




點品真糸好好味.... 唔會好甜....啱啱好... 好味









呢個糸入面一個餐館的佈置... 我上年的中秋場景是在呢到取靈感的


PACKAGE 包的中式午餐不錯(2人用)






7 則留言:

  1. 嘩,要成千元晚,不過間房真係唔錯,仲有個buffet'係咪800元兩個人?有小甜餅喎,好似好抵吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 1088包埋大中式午餐or breakfast

      刪除
    2. 其實我都唔記得BUFFET 幾錢了.. 因為有75折的.. 900元左右掛.. 不過我好多野食.. 我老公好少咁LIKE

      刪除
  2. 咁多美食,成千元晚都值得!!補祝生日快樂!!

    回覆刪除
  3. 你好有觸角, 上年個中秋境取材得好好! 因為我自己覺得某幾款亞洲雜貨都幾難用到場境上, 你用來做背境格好特出呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我同你一樣.. 心中只是常常想著re-ment... 見到咩都會諗到場景的事

      刪除