2015年2月9日 星期一

孖妹報紙檔













一直以為部電腦有問題, 今日再換了個新CARD READER, 先讀到啲相. . 終於可以LOAD 到相了,  呢兩日都不停清潔屋企.. 做了兩日先搞好TOILET 同KITCHEN 一小部份... 呢個星期真糸無咩時間.. 本來想快啲砌個新場景.. 看來可能要放年假先有時間了..

6 則留言:

  1. 慢慢來,我都執唔掂,太多野,是啊,年假砌下埸景,但唔知仲有冇人有興趣睇我

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都不在乎有無人看.. 最緊要自己玩得開心... 放心啦, 大眼啲場景又點會無人看.. 個個等到項都長啦... 期待中

      刪除
  2. 久遺了昔日報紙檔的情懷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叮噹貓, 你覺唔覺好有舊香港FEEL. 鈎起我地兒時回憶...

      刪除
  3. 原來曾經有放過RE-MENT風扇入去....我見到風扇底部呀
    我個人估係咪之前冰室前報檔有放風扇, 所以今次唔用...真係個人推估....但舊風扇與報檔真係好夾.
    我小時間屋企樓下街巿報檔, 真系有把風扇架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好好眼..期實有影相有fan.. 糸無放入去啦...下次後加...仲有火機都未影

      刪除