2014年5月11日 星期日

都是愛





舊年的9月連婆婆都走了之後... 今年的母親節已經對我沒有関糸了.. 今年沒有再用花做主題了..
反而用了re-ment ( story of the sweet animals) 呢套 簡單玩一玩... 呢套其實好多配件都好靚.. 入面有一隻蜻蜓做得好靚... 但一時唔少心真糸會唔見咗都唔知.. 下次諗下點影先




4 則留言:

  1. 親情永留心裡,雖然她們都不在了,補祝母親節快樂

    回覆刪除
  2. Nana, 很高兴找到你的blog. Flickr上跟了你好久,一直很喜欢你的场景。我是在海外的RM迷,收藏没你和其他香港玩家那么多,你们都是强人啊~我入坑较晚,现在都涨价了。。。

    祝快乐:D

    回覆刪除
    回覆
    1. moonribbit...你好, 開心可以跟你交流, 我不是强人.. 只是玩玩.. 你也好好呢, 我都有玩森林家族的.. 有時間會pose以前的舊相.. 之前我玩了5年yahoo blog, 而家要在這裡再開始blog

      刪除