2014年5月3日 星期六

有點悶



最近為了唔想駛錢, 都好少外出, 更加少花錢買野, 尤其是小玩意己經無買. 但re-ment都會買少少.新出品的都唔會買全套了..今次只散買一款咋



 $4x 一款,得二片兩片包,一蛋,一牛肉, 同個熆... 全部得6件配件..  

6 則留言:

  1. 好欣賞你D床同埋木架呀,係自制的嗎?

    依家玩食玩好似好貴,升到4X蚊抽一盒,而且好小地方有

    回覆刪除
  2. 用奚飛機木造的, 手工好唔掂的.. ^^, 你玩了食玩幾耐? 我己儲了re-ment 弄 megahouse 十年來的食玩.. 好多都未玩到..仲有mimo的食玩. 只玩了少部份.. 依家咁貴.真糸少咗人玩,而且比以前真糸唔值.

    回覆刪除
  3. 我5,6年前大約,開始好鐘意D食玩呀迷你場景,但果時周圍都好多店有得買,多到你唔買,有好多好野我好鐘意,但都唔買一SET,硬係樣樣抽小小,成日覺得睇下就好啦,又會再出新野...點知可能小人玩呀,D店執執下都冇晒,我依家唯有行荃灣同上網睇,連旺角好多玩具店都唔賣,我儲貨一定無你咁勁HEEHEE...不過好小放SET 出來`,都係抽完睇完好開心又收埋,不過最近多左`公仔,加上睇你網頁好正,又想做番間屋比佢,可惜真係好小店有得買番,抽都難呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無場景pose過 上網呀??
      糸呀,有公仔會好玩d..

      刪除
  4. 我冇POST過上網呀,因為好小放到好似你咁勁既場景呀~~~~~

    回覆刪除
  5. 相對係好貴! 如果個爐無咗對耳仔就最好.....

    回覆刪除