2014年5月25日 星期日

5月份SHOPPING







 呢個月唔知點解又成日買野,  $35 買了這埋,雖然己經有兩個同款, 但真好好平, 兩個紅色又可以玩大個廚房


re-ment 叮噹, 只是為了本漫畫.. 咁少野 $40
 



hello kitty 呢套老公送先要了一套


50元買了這個rement場版 RE-MENT 包裝PAPER BAG

9 則留言:

  1. 雖然又買嘢, 但今次好多都好抵買....比我見到, 我都忍唔住手...呵呵...尤其紅色廚房...35蚊咋....
    呢個廚房好掂, 估唔到RE-MENT可以夾到果套廚房. 唔好嘥呀, 用佢玩多不同食玩...影相比我地睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真糸有好多個廚房了..6,7 個.. 好想放多啲食物. 因為好多都未玩到... 見到你玩到咁精.. 好慚愧.. .

      刪除
  2. 嘩嘩....真係好抵呀! 個廚房簡直超值呀! 咁抵買, 買咗都會特別開心啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真糸平先會買.. 送埋食玩喎..

      刪除
  3. 真係抵到笑,同埋真係好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真糸少買咗野, 但一放鬆自己.. 怕又上了癮

      刪除
  4. NANA为什么你的照片色彩总是好漂亮鲜艳~

    回覆刪除
    回覆
    1. chloe 你的照常片也好sharp 同漂亮哦,

      刪除
  5. 呢套好sharp,調子又cute,我鐘意!

    回覆刪除