2014年3月22日 星期六

bid 得最開心的次

呢幾日情緒好不好, 眼睛不好,但又好想好想玩. 只好看以前啲舊相.. 記得有一次同一個賣家次過交買了4仟 700元共20盒, 仲連續五個小時捕住佢放上網,, .. 因為手快有手慢無的...全新無開過, 有五盒中了有sp 呢..真是好開心... 其實我真糸只有rement才可以令自己覺得開心..對其他野一糸少少興趣都沒有..可惜真糸可以交流玩re-ment 的朋人真糸不多.而家blog 的心態只糸為自己唯一樂趣留下足跡..

8 則留言:

  1. 好豪呀!(^_-)
    諗真4700買20套一d都唔貴。交收時有無叫人幫手去攞

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家都差唔多可以叫無人玩,大家熱情已過。雖然如此,但到依家就算得我自己一個,我都會繼續玩,因為買玩具和砌場景都系自己娛樂嘛,由買果刻到玩都只系想自己開心,所以人地唔玩唔關事。

      刪除
    2. 當時我記得那個SELLER 楂車成車都糸REMENT.. 仲有好多人同佢交收.. 我大拿拿幾千蚊真糸一額汗, 自問未有過買咁貴的東西.. 除了影WEDDING PHOTO 嗰次... HEHE.. 不過當時而可以賣到高價的..當年真糸唔駛怕

      刪除
    3. 你講得啱, 不過我最開心同你可以有得交流.. 真糸開心時刻就糸講食玩.. 上次看完眼之後覺得好失落及無助.. 但一BID 到鐘意的MINIATURE 真糸會由惡夢走返入開心圜的....

      刪除
  2. 真係好抵呀!好多絶版貨,尤其係左下角那set貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 糸ar, 多年前的事了,嗰時都唔知可以炒到而家咁貴1.

      刪除
  3. 我屋都好多盒 re ment 但好小一set 買,
    你場景真係整得好正
    我想問你個公仔係邊買架好靚
    我成日都出旺角搵廚櫃同個雪櫃

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚櫃同個雪櫃都絶版多年了,出面應該唔會有得賣, 你去拍賣場揾, 但糸炒到天價了.. 公仔是日本買到的..

      刪除