2014年3月8日 星期六

莫名其妙....

玩咗咁多年re-ment, 我竟然以為啲夾可以用... 姜生仲笑.. 弄壞了一隻.. 仲可以有第二隻.... 我都覺得自己莫名其妙....

8 則留言:

  1. 夾返埋唔得咩?
    我反而對你個厠所, 浴缸好有興趣....邊到走出來, 之前未見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以痴, 但好難.. 一定要痴c佢..
      呢套barbie 浴室.. 一直都覺得好玩具feel. 所以一直都無玩.. 但買咗個sink 又想玩下浴室景

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 呢set我最鐘意My Melody夾整爛咁慘><

    回覆刪除
    回覆
    1. sita ,我唔知你在留意呢, 都唔知好唔好買多個呢款..

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 喂!我哋洗唔洗真係似成咁啊!我又係以為啲夾用得整壞咗其中一個啊!

    回覆刪除
  6. 你都糸AR...我以為無人好似我咁. 都唔知好唔好買多個

    回覆刪除