2014年3月22日 星期六

12-1月份食玩隨影


最近都好後悔之前個blog 無backup.. 真糸有啲掛住佢.. 現在開呢個blog, 真糸想post 返以前啲相.. 應該都無部份揾都到的.. 而新的我都會用月份出影集.. 雖然不是咩作品.. 但全部都是自己的心血.. 都糸給自娛的行為.. 起碼自己開心先啦!



個kitchen 是朋友送的..























6 則留言:

  1. 支持!
    我都要想吓有咩境可以玩到個爐頭(≧∇≦)

    回覆刪除
  2. 我鍾意第5張,因為好真實,仲有影到d餐具好高級
    第10張都鍾意,主要又系好真,好有家feel

    回覆刪除
  3. 原來搬左地方之後,我自己都少去睇blog, 差少少miss左新post
    無back up真係可惜,好彩我save 低左少少你blog d相,得閒都仲可以回味下

    回覆刪除
    回覆
    1. sita , 我都糸. 少去facebook 同 去blog.. 主要都會看flickr .因為全是鐘愛玩rement的人.. 你身體好嗎.. 我完全明白..我都一直在認耐著.. takecare

      刪除
  4. 無back up雖然係可惜,但有新的開始,很好呢!加油啊!

    回覆刪除