2014年2月22日 星期六

我想食炒栗子




呢套真糸買咗好耐.. 一直都無拆來玩, 今日本來想繼續砌埋bb 房, 但突然改變了主意





雖然今次啲相同以前雪糕車你好似差不多, 但背景今次用了re-ment 面包車為背景




炒栗子令我憶起好多媽咪的回憶.. 因為栗子是她的至愛.. 生日cake 一定糸栗子蛋糕..
燴蕃薯 我好少買, 覺得好貴.. 




好like 這個水龍頭, 好彩當年有玩uml 的場景比賽, 才有機會得到呢個紀念品.. 想起來要多謝屋仔才對呢...


今次用咗好少配件, 也用了好少時間.. 但影咗好多張相都不滿意... 


6 則留言:

  1. 你好細心原來個垃圾桶都放埋食玩, 好真實!
    雖然你話同雪糕車差唔多, 我又唔覺喎, 粟子車好吸引....忍耐中.....唔買...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心小屋你留意到個垃圾桶入面... 哈哈, 其實是老公的主意... 我自己好鐘意細節的地方.有的人可能一眼看完..只見到是炒栗子車.. 只留意哦uml mimo 出嗰套等等... 可是我們都是愛在細節的地方加點工夫.
      如我加了摺椅, 刻意倒放入.. 甚至想用背心袋放兩個雞尾包釣掛在車仔上... 只是忘了上次買的背心袋放了那裡...so 小屋的場勁details.. 唔只一兩個地方.. 是好全面,.. 我是好佩服你們.. 現在少了人玩場景... 懂認真互相欣賞的人不再..

      刪除
    2. 而用呢兩隻蕃薯糸我自己好like 的..其肉雖然不太似.. 但個皮真糸有hard

      刪除
    3. 呢盒蕃薯值頭抵, 一盒有咁多粒, 仲要係每粒獨立, 真係好like舊rement...

      刪除
  2. 我真係好鍾意反睇你的舊作, 可惜YAHOO執咗, 其實每次睇都會有新發現, 好多時都會想到"呢果擺法 (or砌法) 好正" "係喎可以咁玩"....我會上心呢...之後用反到自己場竟到....偷師...呵呵
    你的場景雖然唔大 (其實比好多blog友已算大型), 但你的細心度比我高, 我承認我做鍾做大境, 因為鍾意豐富感, 鍾意滿滿, 好多的效果, 我砌唔到簡單影, 因為我只會放晒d食果入去, 好有規則, 順序咁放. 唔識細心表逹有特性的食玩, 你往往就做好這點, 可以把一粒食玩, 影得好凸出....啱的, 每個人總有自己強項和弱頊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意ar, 各有有特色..各有各精彩..

      刪除