2014年2月17日 星期一

2月買物



今年我少買野了, 因為真糸無可能再胡亂花錢.... 一直都在等記事部減價.. 終於等到三折了
30 元有找...

3 則留言:

  1. D貼紙好靚, 貴唔貴?
    其實我倆真係要買少D, 不過你已經進步好多, 我都想迫自己每月定額買一個價錢, 如果到額就停, 我覺得自己一D都唔買又做唔到, 但都想迫自己買少D. 我有D玩具放係公司 (月餅舖, KITTY屋), 屋企真係無晒位..賣出去又唔捨得. 所以為由買少D

    回覆刪除
    回覆
    1. 20・5一張有幾款,可以做場景用。仲有兩款勁想要

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除