2014年2月9日 星期日

新的開始













7 則留言:

  1. 我見到你BLOG頂張相用果盤桔, 我又好想要返米妮新年那套....每次見到你D場境, 都必需激增我的購買慾...呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思.. 引發你的購買慾...hehe..今年都用了第三年.. 己經好抵了.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我早排終於成功偷運咗呢間KITTY屋返屋企...哈哈...
    我次次翻睇呢輯相都好有衝動玩間KITTY屋....但到依家都唔知點玩好....MIMO一定無冬冬咁正....咁多動作....

    回覆刪除