2015年3月15日 星期日

冬記糖水


今次同朋友要砌的共同題目是以甜品為材..... 今次用了孖妹甜品加了孖妹冰室及打冷店的場景板做場景.. 加上荷香樓及冬菇亭的設備....最初因為唔想太似之前的生菓店...所以之前想用的餅櫃放棄不用.. 想簡單啲唔會放太多野...但最頭痕的是所有櫃及車仔的高度好唔夾.. 糖水車要拆了四個轆..同手柄.. 有的要加高... 洗水槽又要拆了再改方位.... 由下午砌到晚先有合心水的擺佈...... 到第二朝先想到放吊扇的方法....結果星期六影的相全部重新再影.... 


                                       呢張糸找我個人自己最鐘意的一張^^





終於可以玩到套豆腐花了.. ..街頭小食車仔..(仲有幾檔未玩到, 希望快啲玩到啦)


















請不要介意, 今次看來好似張張好似..但因為自己希望相片有不同的背, 所以好多看似是相同.. 而且用了手機上載, 質數唔糸咁令.. 相機啲相未有時間上載^^

朋友下一個project 我要四月先玩到了... . 想執下屋....

6 則留言:

  1. 你呢個場境是我一值都想砌的屋村甜品店, 我因為無呢類懷舊食玩砌唔出黎.
    今日睇你呢輯相, 先係...嘩, 嘩, 嘩....好似呀, 超LIKE懷舊FEEL. 加咗吊扇, 加強咗舊式店感覺.

    回覆刪除
  2. 姜, 你再一次令我對MIMO食玩刮目相看, 你將多套盒組合一齊, 我個人好鍾意, 睇你D相, MIMO食玩系我心中立即升呢呀!
    好似MIMO生菓店入邊盤生果食玩, (這套我無)之前感覺呢款怪怪地, 好地地買生果, 做咩有一款係果盤, 果盒都會襯反佢個原裝場境. 但你用佢用甜品糖水, 即刻覺得正到暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋仔, 同你一樣, 我見到個生菓盆便覺好肉酸, 唔鐘意喎, 一舊野.. 不過佢配有攪拌器, 呢個生菓可能是用來做菓汁呢.... 俾你咁講.. 突然又覺得呢碟野無咁樣衰了

      刪除
    2. 我同小屋一樣覺得好似好正! 我一路睇d相一路好想食 :D

      刪除