2015年3月8日 星期日

築地市場(一)



















今次可以同朋友有共同題目一同砌食玩場景.. 覺得好好玩. 也更有動力.. 雖然是小型場景. 但好似有人齊齊玩. 開心好多咁.. 比起是參加其他的.. 完全無壓力.. 好玩好多...
好多年前去過築地市場.. 小小一間檔位, 只有幾個位.. 只有幾款魚生飯款式..

5 則留言:

  1. 我都好開心一齊玩, 感覺有同伴.....我地不如一有時間就一齊玩!
    你真係好識運用食玩, 你上面的食玩, (應該)我全部都有, 但我無諗到可以咁組合, 你夾埋一齊去砌築地. 效果好似真日式小店...like呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔糸好識運用食玩.. 玩來玩開都糸用開嗰啲.. 只糸今次好想海膽飯先用呢幾個款玩下.. 反而是因食玩而砌.. ..

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除