2014年6月5日 星期四

消失了





因為upgrade 個 電話個軟件, 突然搞到無咗電話number,連whatsapp 都無咗聯絡人,同一部新機一樣... 唯有待人家聯絡自己先...但事實糸.. 電話一直沒有响過... 

13 則留言:

  1. 风扇好棒!是哪套里的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 风扇是抽扭蛋的.. 真的可以動呢..

      刪除
  2. 咁o既事都會發生, 我無諗過upgrade會出事, 我諗我要backup先....
    好有日式屋feel.... like

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前部機可能壞壞地啦.. 無咗也無法子..

      刪除
    2. 好彩那個pen friend 有出現返呢.. 雖然得一個.. 夠開心了

      刪除
  3. 之前部機可能壞壞地啦.. 無咗也無法子..

    回覆刪除
  4. 唔緊要,相信好快會有人搵番你架啦!暫時起碼可以同我哋呢啲網友傾住先!
    個西瓜係咪可以併番埋架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好哦, 我覺得同網友傾下自快活.. , 個西瓜是同一個可以合埋的

      刪除
  5. 杯冰睇見都透心涼!
    希望你快啲聯絡返啲人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 反正我電話一般無人會找我.. 除了老公.老豆同細佬之外. 所以消失了也無人發覺,

      刪除
    2. 有時都會覺得自己好似不屬於這個世界的生物

      刪除
  6. 日式場景,可愛!!好快就有人搵番你....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒人找都不要緊了.. 能看到你們的留言己心足了

      刪除