2014年4月26日 星期六

劏房

















6 則留言:

  1. 我都有你張LOOK架床鬼正, 岩岩個星期四仲去買左AZONE 1/6 公仔,一路睇你D場景努力學習學習HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 你新買的公仔我都有呢個size 的, 大家都可以交流一下, 玩玩下, 之前在yahoo blog 玩了好幾年, 而家都糸pose 以前啲相..

      刪除
  2. 你呢哩個劏房係我鍾意的場境之一. 我真係睇咗你呢間房之後才買張牀...呵呵
    我一值都想玩呢張牀, 講真玩到好似你呢個境咁自然, 咁寫實, 我就唔得.
    不過再次睇反呢輯相, 又有衝動想玩張牀.

    回覆刪除
  3. 這個場景我好喜歡,讚!

    回覆刪除