2014年4月11日 星期五

節制


今年己經好少去看拍賣場, 同出街, 一來唔想因想買野而去買玩具, 太多根本玩唔完,
好多時都糸心靈上的慾望令自己好想買... 少出去,真糸可以做到買少啲..近來我把這
個慾望改了. 用了一個方法.. 想買野時, 便去看日常必需品.令自己可以滿足其慾望,又可以
買了有用而不多余的東西.. 只是是但買一件己經可以..一定可以節制下來..加上訂下個買玩具的限額.. 不讓自己超過.. ..

9 則留言:

  1. 我竟然而家先知道你開返個blog…
    通常我自己有買嘢嘅慾望但係又窮嘅時候就會上youtube睇人哋分享買咗啲乜,都幫倒啲㗎:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我沒有跟人說我開了blog, 我覺得隨緣, 有緣能相會..
      我唔明上youtube點會可以幫倒啲??

      刪除
  2. 我今個月都好叻呀,到今日為止未買過玩具。
    rement新果套cake我一d想買的慾望都無。。。希望今年可以真正做到買少d, 但我會努力去玩,之前買咗果d玩具。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都糸對呢套cake 少少interests 都無... 出咗都唔知呢... 加上之後出嗰d 我都無interest 呢..

      刪除
  3. 今日出左去旺角,都找唔到好似冬冬咁靚女的公仔:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思a,你之前的留言, 我今日先看到, 我都唔明無收到通知, 好難會知有人留言.. 今日查看之前的pose 才見之前有留言.. 你可以去旺角銀城地庫找.. 我那個是在日本買的.. 在台灣也見過.. 你可以上網search (Azone) ..

      刪除
    2. 我買左AZONE 1/6 KORON 呀都是在銀城~好開心呀,可惜佢依家連床都冇,hehe 你reply我果d 我又係收唔到通知呀~真係怪怪

      http://www.jrtoys.net/utf-8/product/item/2191/product_detail.html

      刪除
  4. 原来大家都有节制这个烦恼。。。我先入了Re-ment坑,然后迷上森林家族,然后迷上1、6娃娃。。。个个都是花钱的无底洞,自己衣服包包零食不舍得再买,玩具就是节制不住。。。看了这篇挺受鼓励

    回覆刪除
  5. 姜姜,你真叻可以節制到。其實我買小左衫褲鞋襪,要黎買玩具,感覺無咁罪惡。近來d re-ment 真的有重燃砌場景的心。

    回覆刪除