2016年9月20日 星期二

最佳電影

TRAINTOBUSAN_STILLCUT1_1465966979

今個中秋看了這部電影 (屍殺列車) , 真糸令我失控... 真糸按不住自己情緒.. 不可不看... 無想到用呢種電影來表現人心醜態..  ..但又 太感人不過我真糸接受唔到個結果....兩位男主角真糸型到爆。

13 則留言:

  1. 我都睇左,我覺得應該全部人類都會死哂,根本就無得走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔想孔劉死... 個女好慘. 多謝你來留言呀,果子

      刪除
  2. 幾乎由頭緊張到尾,我仲要臨睡前睇,差啲瞓唔著。聽聞話會有續集,而家啲人等緊前傳添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前傳好似糸動畫, 不過啲人話垃圾喎, 續集可惜無孔劉, 因為話佢跳火車時已跌斷手腳. 不過通常食住啲續集都唔多好睇, 無期待

      刪除
    2. 你有無哭, 我真頭响場內按不住, 仲幾大聲下,燶到C

      刪除
    3. 你有無哭, 我真頭响場內按不住, 仲幾大聲下,燶到C

      刪除
    4. 有少少啦,大隻佬同老婆講嗰bb叫乜名同埋最後孔劉同嗰女永別嘅時候囉。
      係啊?動畫垃圾㗎?咁睇唔睇都罷。

      刪除
  3. 個個人都話呢套劇好睇, 但我無去戲院睇, 等遲吓買DVD. 不過自己都怕太慘的劇情, 因為會心痛, 仲會留吓好長時間的記憶.
    我睇1988有D位都會咸

    回覆刪除
    回覆
    1. 看DVD 好呀, 我看到啲賤人啲行為, 仲爆埋粗(PK)。

      刪除
  4. 呢套我都有一個人入戲院睇,故事正,又充滿人性既矛盾,真係近期難得的好片!

    回覆刪除