2016年8月9日 星期二

法國雜貨



我的最愛RE-MENT (1)
法國雜貨..
基本上呢套我款款都鐘意.  但其實開始時我一個都沒有買, 記得開始知道如何玩RE-MENT時, 開始在FLICKR 留意別人的POST. 次次見到人家用這套的白波點紅色茶具,便覺得很美
等別是杯子茶壺, 真的很想得到.. 但網上得少機會會有呢套的..
記得有次在深水埗有個老人家的車仔檔上面有一個散的柠檬樽, 我即時好似見到金一樣.. 要買, 7元一件, 我老公問, 好似糸垃圾咁你都買.. 我覺得糸TREASURE. 好似執到寶咁開心呢.
其後, 一次去灣仔大友看miniature 展.. 行太原街, 見到一間店內有套法雜display 二手. 只糸少咗支棍.. 我真的心都跳咗出來.. 完全無諗到會俾我遇到.. 店員當時都唔知價錢,  他說是老闆娘在當天早上貨倉找到的.. 但當時老闆娘不在, 又不能打給她問價.. 我心當時好亂, 怕走開會給人買了.. 一真在門口來來回回.. 當時又下大雨, 好彩當時有老公倍我, 如果唔糸, 我真的會心臟病.. 跳得快要死一樣。足足等咗佢二個小時才回來..

最後都給我買到$350 沒有了一支棍仔.. 後來bid了一堆雜件入面有呢支棍仔呢。。


14 則留言:

  1. 絕對能體會你那刻的興奮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 俗語都有講"踏破鐵鞋無覓處 得來全不費功夫" 整定比你買到!

      刪除
    2. 我覺得買食玩真要講緣份, 當然不惜工本天價買回來就另作別論. 我地呢D食玩長期投資者, 久唔久都會買到好嘢或平嘢(應該係上天倦顧...哈哈) 所以我經常自我催眠, 有d平有d貴, 拉勻計, 心理會平衡好多

      刪除
    3. 不過我以前真糸幾辛苦先可以買得返啲RE-MENT. 最後追回來的便是KOREA FOOD 那套. 呢套最記得糸因為無咗追求目標先連呢套都買.. 不過真糸好靚..

      刪除
  2. 回覆
    1. 小樂器琴仔有兩支打棍呢.. 之後雜件有呢個

      刪除
  3. 非食玩迷一定會話你痴線,落大雨等2個鐘,但係我哋都了解,同埋真係登你開心。
    我自己都有過類似經驗,不過舒服好多又無等咁耐,遲啲會有機會提起嘅。

    回覆刪除
  4. 已前既太原街又真係幾邪惡,總有不少RE-MENT 出售。
    不過依家就無羅~ 可惜~ 可惜~

    回覆刪除
  5. 有恆心就事成!我心中最想要係文具套裝張枱,以前賣200幾,唔捨得,想而家炒得好貴呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. REMENT早幾個月出咗張新書枱,而家無人炒了, 因為己經不停出新款,抄舊款咁出新款。。 一個月出幾套呢

      刪除
  6. 一路睇你形容我個心都緊張埋,哈哈!真係開心過中獎。

    回覆刪除